Visi puikiai žino, kad auto priemonės galingumas priklauso nuo variklio. Kuo pastarasis galingesnis, tuo geresnių rezultatų kelyje galima pasiekti. Šiuo atveju kalbame ne tik apie greitį, tačiau tuo pačiu ir faktą, kad pagerinus variklio kompresorių ir sunaudojus kur kas mažiau benzino bus įmanoma nukeliauti didesnį atstumą. Kompresoriai – variklio dalis, ties kuria paskutiniu metu vis daugiau susikoncentruojama siekiant padidinti našumą bei sumažinti išlaidas. Paskutiniu metu žiniasklaidoje pasirodė vis daugiau informacijos, kurioje akcentuojama, kad kompresoriai tobulinami taip efektyviai, kad greitu metu jie padės beveik nenaudojant kuro išvystyti didelį greitį ir tuo pačiu nukeliauti kur kas didesnius atstumus su mašina, nei buvo galima iki šiol.
Šiuolaikiniai, jau sukurti elektriniai kompresoriai, nėra tokie efektyvūs, kaip tikimasi. Būtent todėl mokslininkai taip stipriai dirba šioje srityje trokšdami pasiekti kuo aukštesnių rezultatų. Vos tik paspaudus ekseleratorių – elektroniniai kompresoriai padeda veikti dideliu pajėgumu. Kai kurie tokio tipo įtaisus lygina su tais, kurie yra lenktyninėse mašinose. Žinoma, auto priemonės, kurios naudojamos kelyje siekiant pasiekti konkretų tikslą, nebus tokios efektyvios. Nebūtų poreikio ir kelyje atsirastų kur kas didesnis pavojus. Tiesa, verta akcentuoti ir tai, kad tokie kompresoriai paskatintų labiau susikoncentruoti ir ties stabdžiais. Pastarieji turi veikti neabejotinai kur kas intensyviau atsižvelgus į tai, jog variklio pajėgumas padidės net kelis kartus.
Šiuo metu Lietuvos auto salonuose dar nėra galimybės įsidėti itin efektyvių kompresorių, kurie gebėtų pasiūlyti kur kas didesnę variklio energiją. Žinoma, egzistuoja daugiau variantų nei tik mašininis. Paprasčiausiai didžioji dalis žmonių prie jo įpratę ir neieško naujų variantų. Ateitis jau visai arti ir greitai gebėsime džiaugtis pasiekiantys puikių rezultatų. Auto priemonės kartu su autodiagnostika taps dar efektyvesnėmis, o žmonėms atstumai visiškai išnyks. Keliauti auto priemonėmis bus taip pat patogu ir greita lyg skrendant lėktuvu.
Koks skirtumas tarp mechaninio ir elektrinio kompresoriaus? Elektrinis visiškai nesinaudoja variklio energija. Būtent todėl pastarasis gali veikti kur kas efektyviau: pasiekti didesnį greitį išnaudojant kur kas mažesnį kiekį degalų. Štai mechaninis yra pririštas prie variklio ir reikalaudamas tam tikro energijos kiekio jis sumažina pačio variklio darbingumą. Šiuo metu mechaniniai kompresoriai yra patys populiariausi ir daugelis vis dar sunkiai suvokia, kad ateityje galime turėti tokių efektyvių prietaisų. Visgi, nieko nėra neįmanoma.