Ieškantiems būdų išreklamuoti savo interneto svetainę nereikėtų skubėti leisti pinigus į neaiškias strategijas – dabar galima norimą produktą ar interneto svetainę išreklamuoti pasitelkiant viešus reklaminius straipsnius. Jie yra skirstomi į dvi kategorijas: vieni skirti kažkokių raktinių žodžių iškėlimui, o kiti – potencialių lankytojų pritraukimui. Esminis skirtumas yra tas, kad pastarieji yra skirti siekiant lankytojus pritraukti virusiniu būdu – parašomas straipsnis, kuris sukelia diskusijas ir skatina tą straipsnį dalintis socialiniuose tinkluose bei kituose kanaluose. Pirmuoju atveju yra siekiama kažkokį svetainės puslapį iškelti į kuo aukštesnę vietą paieškos sistemose, todėl tokie straipsniai įprastai nėra skirti diskusijų skatinimui, jie nėra įdomūs.
Kiekviena reklama internete gali duoti skirtingus rezultatus ir pabrėžtina – žalos taip pat galite sulaukti. Žalos iš straipsnių publikavimo galite sulaukti jeigu persistengsite. Tai reiškia, kad jeigu jūs straipsnius rašote ir talpinate tam, kad iškeltumėte kažkokį svetainės puslapį, tai siūlytume neskubėti su tokių straipsnių talpinimo kiekiais. Čia kalba eina apie pirmąjį atvejį. Straipsniai, kurie skirti pozicijų kėlimui, įprastai yra rašomi paliekant atgalinę nuorodą, tad jeigu jūs vienu metu įkelsite per daug straipsnių, paieškos sistemų algoritmai tai gali laikyti brukalu (spam). Būtent todėl turėtumėte atsakingai talpinti straipsnius, nepersistengiant su kiekiais.
Tiek vienu, tiek kitu atveju straipsniai su nuorodomis atneša nemažai naudos, nes kuo daugiau straipsnių patalpinsite kitose svetainėse ir įdėsite tuose straipsniuose nuorodas į savo svetainę, tuo didesnį autoritetą įgausite. Žinoma, daug kas priklauso ir nuo vietų, kuriose talpinsite straipsnius. Jeigu straipsnis patalpintas svetainėje, kuri yra gavusi nuobaudą (ban, penalty, sandbox) , tai ko gero tokiu straipsniu jūs pakenksite savo svetainei. Jums reikia straipsnius talpinti tose svetainėse, kurios turi autoritetą.
Nauda iš tokių straipsnių yra dvejopa, nes kaip minėjome – vieni skirti pozicijoms paieškos sistemose kelti, o kiti – atveda potencialių lankytojų/pirkėjų. Potencialūs pirkėjai straipsniais viliojami paprastai – juose subtiliai ir įdomiai yra pateikiamas prekės, paslaugos interneto svetainės aprašymas, kurį skaitytojai noriai dalinasi su kitais. Tokie straipsniai kainuoja gerokai daugiau nei tie, kurie skirti nuorodų rinkimui. Žinoma, galite apsieiti ir be išlaidų straipsnių rašymui – juos turėtumėte rašyti patys.